onsdag 30 mars 2011

Ocupatie...

''Ocupatie
Populatie
Consignatie
Saturatie
Emigratie
Circulatie
Constitutie
Natie...''(Exercitiu)

Aveam cu totul alte ganduri pentru astazi in ceea ce priveste blogul acesta. Sa vin aici doar intr-o vizita scurta, sa scriu doar 2 cuvinte sau doar un salut de genul ''da, mai traiesc'' si sa va las cu o muzica si pe urma sa plec inapoi la ocupatiile mele.
Insa ''previzibila'' cum sunt, ca nici eu nu stiu exact ce urmeaza peste 5 minute, uite-ma aici ocupandu-ma mai mult decat mi-am propus astazi cu scrisul pe blog. Oare de ce va intrebati?
Ok, de vina este politica din Romania presupun. Sau cei responsabili sa ofere conditiile pentru cultura, cred. Sau lipsa de moralitate a altora.Sau lipsa de cultura chiar. Presupun ca ignoranta este totusi ceea care provoaca toate acestea.Nepasarea. Natia care nu se mai desteapta.
Nici eu nu stiu si nici nu mai stau sa pierd vremea cu gasitul de vinovati. Tot ce vreau sa va spun acum este ca CNDB-ul este ocupat (pentru cei care nu stiu-Centrul National al Dansului Bucuresti). 

Da. Ocupat. Nu cu arta sau cu dans cum ati crede ca e normal.Nici de spectacole care tin oamenii coada la casa de bilete. Ocupat de artisti. Pentru artisti.Pentru public.Pentru Cultura.Pentru nostalgie. Sediul CNDB este inconjurat de un gard iar lucrarile de demolare au inceput precum citesc pe pagina lor din facebook. Artistii care au ocupat sediul nu intentioneaza sa plece pana un nou sediu decent va fi dat in folosinta.
Aproape ca nu imi vine sa cred ca asta se intampla acum intr-o Romanie postrevolutionara. 
Dupa 20 de ani, noi inca mai exersam...

Nu mai am timp sa scriu pe cat as vrea acum si nici pe masura indignarii pe care am simtit-o cand am citit despre CNDB astazi. Pot sa va mai spun un lucru totusi inainte sa inchei : Ce mi-a trecut prin cap a fost cantecul lui Vali Sterian (mai nou si al celor de la Byron): Exercitiu se numeste. Il stiti voi revolutionarii, cei mai noi il gasiti voi pe net

Ps. Gasesc un film interesant, care va ilumineaza mai mult cu privire la situatia cndb zilele acestea. Il puteti viziona aici.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar