tisdag 13 oktober 2009

Indigo got talent?...NOT!!!

Ce gresala am putut sa fac aseara cand am deschis televizorul cu gandul ca am sa gasesc ceva amuzant inainte de somn. Si asa am decis sa ma opresc la America's got talent, o editie din 2008 care este difuzata pe unul din canalele tv suedeze.

Si ce mi-a stat inima in loc cand am avut socul sa vad gemenele de la Indigo in competitie. Un fel de : ''daca Romania nu ma vrea, atunci America sigur ma vrea''...(pentru ca are de cine sa rada).


Cam asa as rezuma toata acea atitudine de nedescris cu care s-au prezentat acolo. Nu mai vorbesc de faptul ca prestatia nu e la un nivel la care se pot numi, cantarete, actrite sau dansatoare. Si in general nu cunosc pe nimeni in Romania care sa le fi apreciat.

Dar ce nu face dorinta de faima?


Nu insist sa comentez mai mult, am sa va las sa vedeti video-ul care vorbeste de la sine:
aici ( pentru ca nu indraznesc sa postez video-ul pe blogul meu si pentru ca inca ma simt prost si am cosmaruri )




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar